Thursday, July 25, 2013

Serba baru

Bismillahhirrahmannirrahim .
Dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani.

Assalammualaikum ;)
Nafas baru . Nafas orang yang berpuasa mungkin .
Yaa ini adalah post pertama aku di bulan yang mulia ini .
Aku nak mulakan hidup baru bermula di laman sosial ini .
Untuk pengetahuan awak diary .
Saya dah deactivate twitter saya tempoh hari .
Sebenarnya saya nak deactivate facebook dan blog ini sekali tapi ..
Blog boleh diselamatkan lagi sebab aku masih boleh tuka link .
Facebook aku tak mampu nak deactivate sebab candy crush dan game game lain .
Aku dah level jauh kottttt . Kbye .

Twitter aku baru 3 hari aku deactivate and it will be terminated within 30 days if aku tak login .
Dan jika aku login pulak, ianya akan kembali active .
Tapi aku taknak pun activekan balik .
Facebook ada pun dah cukup lah .
Ohh lagi satu aku sayang nak deactivate facebook ni sebab kawan kawan lama aku suma ada dalam tu, baik kawan tadika, kawan sekolah rendah, kawan sekolah menengah , kawan dari berlainan negeri dan lain lain .
Al maklumlah dulu kan aku hidup berpindah randah seakan NOMAD .
Cukuplah tu untuk first post kali ni .
Ada masa yg terluang masa akan datang nanti aku cerita serba sedikit pasal diri aku .
Oke bye .

No comments:

Post a Comment